Reklamace

Úvodní ustanovení

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží, koupeného v internetovém obchodě asolo.cz.

Odběr a přejímka zboží

  • přímo na skladě prodávajícího
  • od přepravce zajištěného prodávajícím
  • zboží na dobírku

Přejímka zboží spočívá ve věcné kontrole údajů uvedených na dodacím listě, nebo na jiném průvodním dokladu a jejich porovnáním se skutečně dodanými druhy zboží, množstvím a vzhledové neporušenosti originálních obalů.

Zjistí-li kupující nesrovnalosti v množství obalových jednotek nebo volně loženého zboží, či porušenost dodávky, je povinen o tomto s přepravcem sepsat zápis na dodacím listě, nebo na jiném průvodním dokladu, ve kterém obě strany uvedou svá stanoviska. Zápis musí obsahovat datum sepsání a podpisy příslušných osob. Kupující je povinen vystavit a odeslat reklamační list prodávajícímu, a to do 3 dnů po sepsání zápisu.

Uplatňování a vyřizování reklamací

Množstevní reklamace v originálním balení je nutné uplatnit do 7 pracovních dnů od dne dodání zboží. Výrobní a funkční vady reklamuje kupující u prodávajícího bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 24 měsíců od převzetí dodávky.

Reklamované zboží je nutné zkompletovat (pokud nekompletnost nebyla předmětem reklamace), vyčistit a závadu viditelně označit. Zboží musí být zabaleno a zabezpečeno proti ztrátám a poškození během přepravy. Zboží reklamované před prodejem, musí být v originálním nepoškozeném obalu, ve kterém bylo dodáno. Prodávající je povinen, do 30-ti dnů od obdržení reklamačního listu, posoudit uplatněné reklamace z hlediska možnosti opravy, dokompletování, nebo poskytnutí slevy.

Reklamace na zboží zakoupené u naší firmy zasílejte na adresu:

SPORT prima spol. s r.o.
Legionářů 3084/36
695 01 Hodonín

Nárok na uplatnění záruky zaniká

  1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
  2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
  3. Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou.
  4. Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci.
  5. Zboží bylo poškozeno živly.
  6. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.

Závěrečná ustanovení

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


copyright © 2011 - Asolo.cz

Přihlášení
zapomenuté heslo

Zavřít